loading...
30 آگهي
mohamadoops123 بازدید : 73 یکشنبه 08 مرداد 1396 نظرات (0)

 

معرفی انواع کارتریج و استفاده بهینه از کارتریج دستگاه‌های پرینتر

در ابتدا لازم است کارتریج را تعریف کنیم؛ کارتریج به آن دسته از مواد و لوازم مورد مصرف پرینترها گفته می شود که به دو صورت در بازار وجود دارند. نوع اول که به صورت تونر بوده و به آن ها کارتریج های لیزری گفته می شود؛ و نوع دوم کارتریج های جوهر افشان می باشند. در این مطلب میخواهیم برای شما عزیزان انواع راه های شناسایی کارتریج های مختلف را از یکدیگر توضیح دهیم.

 

روش های شناسایی انواع مختلف کارتریج های لیزری اورجینال hp

لازم به ذکر است که برای شناسایی انواع کارتریج های اورجینال hp راه های متفاوتی وجود دارد.

مرحله ی اول: اولین و مهمترین مرحله برای شناسایی یک کارتریج اورجینال، شناسایی و تشخیص فیزیکی کالا است. کارتریج های فابریک و اورجینال دارای چند نشانه ی فیزیکی می باشند؛ اولین و نیز مهمترین نشانه ی این کارتریج ها، وجود هولوگرام امنیتی بصورت اتمی می باشد. لازم به ذکر است که در نمونه های چینی این کارتریج ها، هولوگرام بصورت برچسب بوده و چنانچه سعی کنید که آن را از سطح کارتن جدا کنید، هولوگرام به سادگی و به طور سالم همچون یک برچسب پلاستیکی از روی کارتن کارتریج جدا می شود. همچنین شما می توانید برای اطمینان خاطر نسبت به کارتریج خریداری شده، شماره هولوگرام را در سایت چک نمایید.

مرحله ی دوم: در دومین مرحله، باید این نکته را بررسی نمایید که سریال ثبت شده در پشت جعبه ی کارتریج با کاست کارتریج مطابقت و هماهنگی داشته باشد؛ زیرا در بعضی موارد مشاهده شده است که کارتن کارتریج خریداری شده، به صورت اورجینال بوده اما کاست آن طرح می باشد.

لازم به بیان این مسیله نیز می باشد که کمپانی hp هر چند وقت یکبار، تغییرات عمده ای را در کارتن و در کاست  کارتریج های تولیدی خود برای جلوگیری از هرگونه جعل انجام می دهد که در مطالب آینده به بحث درباره ی این موضوع خواهیم پرداخت.

شارژ کارتریج اصل بسیار بهتر از شارژ مدل های تقلبی می باشد.

بررسی تفاوت های انواع مختلف کارتریج های چینی:

لازم به ذکر است که در کشور ایران، بازار فروش مواد و تجهیزات مورد مصرف پرینترها بسیار گسترده است. در بازار پرینترها، تعداد زیادی از وارد کنندگان و فروشندگان این کالا، از علامت گارانتی مخصوص به خود حمایت می کنند و همانطور نیز که می دانید وجود گارانتی برای یک محصول، اعتماد به نفس ویژه ای به خریدار آن محصول و کاربر خود می دهد؛ اما در اکثر مواقع افراد از داخل کارتن کارتریج بی خبر می باشند! و نمی دانند که آیا واقعا علامت گارانتی کالا بر روی کاست کارتریج نیز وجود دارد یا خیر که این موضوع گاها باعث بروز اختلافاتی نیز می شود. این گونه کارتریج ها، ارزان ترین و فراوان ترین نوع کارتریج ها در بازار می باشند که تولید کشور چین بوده و بیشتر تاجران ایرانی، اینگونه کارتریج ها را خریداری می کنند و وارد بازار ایران می نمایند.

مشخصه ی گویا برای تشخیص این گونه از کارتریج ها، این است بر روی کاست کارتریج هیچ نام و نشانی قید نشده و تنها بر روی آن یک لیبل وجود دارد که آن لیبل نیز در ایران چسبانده شده است! کارتریج های چینی نیز خود به درجات مختلفی تقسیم بندی می شوند؛ برای نمونه کارتریج های چینی درجه ی یک دارای مشخصاتی می باشند که این مشخصات در نمونه های دیگر این محصول وجود ندارد. مشخصه ی اصلی در کارتریج های طرح چین درجه ی یک، یکی بودن و تطابق شماره سریال و تاریخ کارتریج و کارتن کارتریج می باشد که این موارد به صورت حک مشخص می شوند. این نکته لازم به ذکر است که در نمونه هایی از کارتریج های طرح چینی نامرغوب، شماره سریال با مهر داغ شده بر روی کاست کارتریج یکی شده است! که این حالت کاملا مشهود می باشد. مشخصه ی بعدی تشخیص کارتریج های طرح چینی درجه ی یک، کشور سازنده ی آن کارتریج است که بایستی این مورد بر روی کاست کارتریج حک شده و با کارتن نیز مطابقت داشته باشد.

مهم ترین و عمده ترین تفاوت بین کارتریج های چینی درجه ی یک با دیگر کارتریج های چینی و شارژی، درکیفیت چاپ پرینتر و تعداد برگ های چاپی آن می باشد. در اینجا باید این مورد را نیز بیان کنیم که کارتریج های چینی نامرغوب، می توانند برای دستگاه پرینتر شما خطرناک بوده و به برد پرینتر شما آسیب جدی برسانند. همچنین این گونه کارتریج های نامرغوب بالا بردن میزان برق مصرفی، باعث ایجاد نوسانات برق در دستگاه پرینتر شما می شوند.

 

کارتریج های طرح چینی درجه ی یک بایستی دارای 3 مشخصه باشند؛

یکی بودن و مطابقت شماره سریال و تاریخ کارتن کارتریج و کاست کارتریج (به صورت حک شده)

ثبت نام کشور سازنده ی کارتریج (به صورت حک شده)

مشخصات ثبت شده بر روی کارتریج به صورت لیبل نبوده و حک شده باشند. (لیبل را می توان به آسانی از روی کارتریج جدا کرد!)

برای آشنایی کامل و جامع با تفاوت های انواع مختلف کارتریج ها، پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را نیز مطالعه فرمایید.

 

آشنایی کلی با تفاوت های انواع مختلف کارتریج ها و شارژ کارتریج در محل

روش های شناخت کارتریج های اورجینال در ابتدای مطلب توضیح داده شد؛ اما به دلیل وجود تحریم های گوناگون و افزایش قیمت دلار، خرید و استفاده از کارتریج های اورجینال در برخی از مدل های لیزری، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نمی باشند.

گستردگی و تنوع کارتریج های موجود در بازار ایران به قدری زیاد است که افراد متخصص در این کار و آن های که سال ها سابقه و تجربه ی خرید و فروش کارتریج را دارند گاهی اوقات دچار اشتباه می شوند. این نکته را بدانید که در بازار وسیع ایران، مدل های مختلفی از کارتریج ها از نظر کیفیت وجود دارد؛ پس مهمترین موضوع، تشخیص یک کارتریج با کیفیت درجه ی یک از میان انواع مختلف است. زیرا گاهی اوقات این اتفاق پیش آمده که کارتریج خریداری شده با نام کارتریج درجه ی یک، دارای کیفیت بسیار پایینی بوده و تعداد برگ های چاپی آن نیز کمتر بوده است. در این قسمت برای شما همراهان، تفاوت های کارتریج های درجه ی یک را با دیگر کارتریج ها توضیح می دهیم.

در ابتدا بایستی تمامی مشخصات کارتن کارتریج با کاست آن یکسان و مطابق بوده و ثبت این مشخصات به صورت حک شده باشند، نه به صورت برچسب و لیبل که به توان آن را به آسانی جدا کرد. (مشخصات شامل شماره ی سریال، شماره ی فنی، تاریخ و لوگوی کارتریج)

نمونه ای از کارتریج های نامرغوب چینی که بدون کارتن و به صورت خام وارد می شوند را در خیلی جاها ممکن است مشاهده کرده باشید!

لیبل (برچسب) هایی که بر روی کارتریج های نامرغوب چینی چسبانده می شود با نمونه های فوق تفاوت دارند.

نمونه کارتریج اورجینال که تمامی مشخصات (از جمله شماره ی سریال، شماره ی فنی، تاریخ و لوگو) کارتریج و کارتن کارتریج به صورت حک شده و نه به صورت برچسب، یکسان و مطابق می باشند.

جهت صرفه جویی در هزینه ها می توانید از شارژ کارتریج در محل که برخی شرکت ها ارائه می نمایند استفاده نمایید، البته توجه داشته باشید که شارژ کارتریج اصل بسیار بهتر از شارژ کارتریج های غیر مرغوب است.

چگونه می‌توان در مصرف جوهر پرینتر صرفه‌جویی کرد؟

شاید این اتفاق همچون خانواده‌هایی که چندین نفر از یک دستگاه پرینتر استفاده می‌کنند، برای شما نیز پیش‌آمده باشد! بله! درست حدس زدید: هزینه شارژ جوهر پرینتر یا همان شارژ کارتریج که معمولاً هزینه‌ی بالایی را به خود اختصاص می‌دهد. در این مطلب تصمیم داریم با ذکر چند نکته مهم برای شما عزیزان، بتوانید این هزینه را کاهش دهید. با ما همراه باشید.

فقط و فقط در مواقع ضروری، مطالب موردنیاز خود را چاپ و پرینت نمایید: شاید عنوان این مورد برای شما واضح باشد! اما بسیاری از افراد هستند که مدارک و مطالبی را چاپ می‌نمایند که تنها یک‌بار از آن‌ها استفاده خواهند کرد؛ در حالی که می‌توان به سادگی و بدون صرف هزینه‌های اضافی، این مطالب را در حافظه‌ی کامپیوتر خود ذخیره نمود.

از فونت‌های مناسب استفاده نمایید: توجه داشته باشید هر چه اندازه‌ی فونت انتخاب شده‌ی شما برای مطلب مورد نظرتان بزرگ‌تر باشد، به هنگام چاپ، میزان جوهر بیشتری استفاده خواهد شد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم برای کاربردهای روزمره‌ی خود از فونت با اندازه‌های 10 تا 12 استفاده نمایید.

صفحه‌ی وب موردنظر خود را چاپ نکنید: چنانچه در یک صفحه‌ی وب مطلبی مهم را یافته‌اید، توصیه می‌کنیم برای چاپ آن صفحه دلخواه، در ابتدا مطلب موردنیاز خود را انتخاب کرده و سپس آن را در قالب یک برنامه‌ی word در حافظه‌ی کامپیوتر خود ذخیره نمایید. سپس در مرحله‌ی بعدی اندازه فونت آن را به اندازه‌ی 10 تا 12 تغییر دهید و بعد به چاپ مطلب وب موردنظر خود اقدام نمایید.

بهتر بدانید چاپ یک صفحه‌ی وب با استفاده از این روش علاوه بر اینکه می‌تواند سبب صرفه‌جویی در مصرف جوهر دستگاه پرینتر شما باشد، در مصرف کاغذ نیز صرفه‌جویی قابل توجهی را به همراه خواهد داشت. همچنین علاوه بر این موضوعات، از جمله فاکتورهای مهم پیش از چاپ مطلب موردنظر، حذف تبلیغات موجود بر روی صفحه‌های وب است.

از اتمام جوهر پرینتر خود اطمینان حاصل نمایید: توصیه می‌کنیم برای اطمینان از تمام شدن جوهر کارتریج دستگاه پرینتر خود، پیش از شارژ کارتریج و یا خرید کارتریج جدید، دستگاه خود را امتحان نمایید؛ به این صورت که با استفاده از یک دستمال مرطوب، دهانه‌ی کارتریج پرینتر خود را تمیز کرده و کارتریج خود را دوباره امتحان نمایید زیرا ممکن است در برخی مواقع، به سبب گرفته شدن حفره‌های کارتریج شاهد عملکرد نامناسب آن باشیم.

همچنین دیگر روشی که می‌توان با رعایت آن در مصرف جوهر صرفه‌جویی کرد، استفاده حداکثری از جوهر موجود در کارتریج دستگاه پرینتر است که در این شرایط بسته به میزان مصرف شما، گاهی عمر نوار پرینتر را می‌تواند تا حدود یک هفته نیز افزایش دهد.

توجه داشته باشید چنانچه شما از دستگاه‌های پرینتر دارای نوار کارتریج جدا برای چاپ رنگی و چاپ سیاه و سفید استفاده می‌نمایید، چاپ کردن مطالب موردنیازتان در قالب پرینت سیاه و سفید می‌تواند صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای را میزان مصرف جوهر دستگاه پرینتر شما به همراه داشته باشد.

 

جهت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت کاسبان مراجعه نمایید

nimaedugroup بازدید : 119 شنبه 09 بهمن 1395 نظرات (0)

آموزشگاه نیما - شیراز

آموزش 7 مهارت ICDL

آموزش مهارت های ضروری کامپیوتری

توسط اساتید حرفه ای کامپیوتر

مهارت های علمی و عملی کامپیوتر دوره ای کاملا حرفه ای و کاربردی برای متخصصین در هر رشته ای

صدور مدرک معتبر ICDL

در سریعترین زمان ممکن و با کمترین هزینه

32326908-9
32336091
09175306524
09336368384

 

اینستاگرام : nimaedugroup

modiransoft888 بازدید : 93 پنجشنبه 19 فروردین 1395 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت دامپروری
در نسخه جدید( نسخه 8 ) نرم افزار مدیریت گاوداری علاوه بر مدیریت گله و مدیریت زمان، عملیاتهایی همچون پروتکل ها،حرکت در شجره با مشخصات کامل،تعریف هر نوع خروجی با عنوان یک پلان در تقویم، یاداشت، تعمیر اتوماتیک اطلاعات و ... به سیستم اضافه شده است.

modiransoft888 بازدید : 132 پنجشنبه 19 فروردین 1395 نظرات (0)

نرم افزار واسط شیر دوش و مدیران(فاریا)
نرم افزار فاریا
این نرم افزار امکان می دهد که دارندگان شیر دوش بوماتیک اطلاعات مربوط به دامها را از نرم افزار مدیران به دستگاه شیر دوش و اطلاعات شیر دوشیده شده دامها را به نرم افزار مدیران انتقال دهد و در نتیجه سیستم مدیریت دامپروری را با کمک اطلاعات ورودی از شیر دوش تکمیل نماید.

نرم افزار آنی
این نرم افزار مکمل نرم افزار فاریا می باشد و جهت ورود اطلاعات ریسپاندر به برنامه اصلی استفاده می شود.

modiransoft888 بازدید : 149 پنجشنبه 19 فروردین 1395 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت تغذیه
بسته نرم افزاری مدیریت تغذیه مدیران پس از 2 سال تحقیق و کار مداوم متخصصان شرکت مدیران و همچنین 8 ماه تست و بهینه سازی مداوم توسط متخصصان امور دام، آماده و قابل عرضه به تمام گاوداران محترم می باشد.
این بسته نرم افزاری شامل نرم افزارهای انبار، ترکیب ساز و مدیریت تغذیه می باشد که بررسی های به عمل آمده بر اساس روند عملیاتی گاوداری ها تولید و بهینه سازی شده است.
نرم افزاری مدیریت تغذیه به شما اجازه می دهد مدیریت مصرف جیره را در گذشته و یا آینده انجام دهید. در این نرم افزار کلیه کنستانتره ها ، خوراکها و جیره ها به راحتی قابل ثبت بوده و می توان مبالغ خوراک هر رده دامی را مشاهده نمود.
نرم افزاری مدیریت تغذیه می تواند کنترل 70 درصد هزینه ها را انجام دهد

appsms بازدید : 91 شنبه 26 دی 1394 نظرات (0)

سامانه پیامک و تلگرام آرین پرداز پرشین 

امکانات ویژه و انحصاری :

ارسال با نام تجاری در تلگرام

ارسال تفکیک جنسیت در مناطق در تلگرام

 

امکانات انحصاری در کل کشور 

مدیریت : امیررضا جلایر 

ipcell.ir

09120560919

javadpoorhossein بازدید : 71 دوشنبه 20 مهر 1394 نظرات (0)

مرکز آموزش خانه صنعت و معدن
دوره ی آموزشی مهارت های هفتگانه رایانه (ICDL)
تخفیف ویژه مهر ماه
اطلاعات بیشتر ارسال عدد 384 به 5000460382
اصفهان، چهارراه آپادانا، ابتدای آپادانا اول

aissarancoir بازدید : 119 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

تبلیغات و کاهش رتبه

 

اگر میخواهید وب سایتتان جزو برترین وب سایت های ایرانی شود
یک راه ارزان و سریع برای افزایش بازدید و کاهش رتبه الکسا سایت خود

ما برای شما چند پیشنهاد خوب داریم :

تبلیغات در سایت های پربازدید با توجه به بودجه و موضوع فعالیت شما

افزایش سریع بازدید با کمترین هزینه

بهینه سازی سایت شما و تمرکز بر روی کلمات کلیدی شما

از طریق لینک زیر جزییات بیشتر پلن ها را مشاهده کنید :
www.saranco.ir
info@saranco.ir

02186019016

aissarancoir بازدید : 132 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

دفتر کار دوم خود را افتتاح کنید...

اگر نیاز به وب سایت دارید , شرکت ایده پردازان ساران در کمترین زمان وب سایت دلخواه شما را برایتان طراحی می نماید . طراحی سایت های حرفه ای با گرافیک تصویری بالا به همراه قسمت مدیریت فارسی و قابلیت بروز رسانی آسان

برخی از مزایای طراحی سایت شرکت ساران :

ایجاد صفحات نامحدود
امکان ایجاد پروفایل شخصی
نمایش عکس ها و نمونه کارها
فروش محصول به همراه درگاه پرداخت آنلاین
تغییر پوسته سایت به سلیقه شما
طراحی در کمترین زمان ممکن با کیفیت بالا
قسمت مدیریت فارسی
ارسال بیش از 5000 بازید روزانه رایگان
تخصیص فضا و دامنه رایگان
یکسال پشتیبانی فنی رایگان

www.saranco.ir
info@saranco.ir

 

02186019016
02177697851

zeinoddini بازدید : 96 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

شرکت داتا با بیش از پنج سال سابقه در زمینه فروش ، پشتیبانی ، مشاوره و نصب انواع تجهیزات شبکه و میکروتیک فعالیت نموده و همچنین یکی از بزرگترین ارائه کنندگان تجهیزات میکروتیک در ایران می باشد.
ارائه انواع سویچ ، روتر ، ماژول ، رادیو ، پی سی آی کارت ، آداپتور و آنتهای میکروتیک
افتخار ما، انتخاب شماست

حق انتخاب با شما ، تامین قطعات ، تضمین خدمات ، خدمات پس از فروش و مشاوره رایگان از ما
تلفن تماس (77188215)

www.dataic.ir

info@dataic.ir       

لیست محصولات میکروتیک قابل ارائه توسط شرکت داتا به شرح زیر اعلام می گردد:
روتر

hEX lite

RB750UP

RB750GL

PowerBox

RB2011iL-IN

RB2011iL-RM

RB2011iLS-IN

RB2011iL-RM

RB2011iLS-IN

RB2011iL-RM

RB2011iLS-IN

RB2011UiAS-IN

RB2011UiAS-RM

RB1100AHx2

CCR1009-8G-1S

CCR1009-8G-1S-1S+

CCR1009-8G-1S-1S+PC

CCR1016-12G

CCR1016-12S-1S+

CCR1036-12G-4S

CCR1036-8G-2S+

CCR1036-12G-4S-EM

CCR1036-8G-2S+EM

 

روتر برد

911 Lite2

911 Lite5

RB411L

911 Lite5 dual

RB411

RB911G-2HPnD

RB450

RB411GL

RB911G-5HPnD

RB411U

RB911G-5HPacD

RB912UAG-2HPnD

RB912UAG-5HPnD

RB411AR

RB433UL

RB433

RB450G

RB411AH

RB922UAGS-5HPacD

RB850Gx2

RB433GL

RB433AH

RB953GS-5HnT-RP

RB493AH

RB435G

RB493G

RB800

 

سوییچ

RB260GS

RB260GSP

CRS112-8G-4S-IN

CRS109-8G-1S-2HnD-IN

CRS210-8G-2S+IN

CRS212-1G-10S-1S+IN

CRS125-24G-1S-IN

CRS125-24G-1S-RM

CRS125-24G-1S-2HnD-IN

CRS226-24G-2S+IN

CRS226-24G-2S+RM

 

وایرلس:

QRT 5 ac

DynaDish 5

NetMetal 5

SXT 5 ac

SXT SA5 ac

SXT HG5 ac

NetBox 5

SXT Lite2

SXT Lite5

Groove 52HPn

GrooveA 52HPn

SXT 2

SXT 5

BaseBox 2

BaseBox 5

OmniTIK U-5HnD

SXT HG5

SXT SA5

OmniTIK UPA-5HnD

Metal 9HPn

Metal 2SHPn

Metal 5SHPn

SEXTANT G 5HPnD

QRT 2

QRT 5

SXT Sixpack

hAP lite

mAP 2n

cAP 2n

RB951Ui-2HnD

RB951G-2HnD

RB2011UiAS-2HnD-IN

 

 

باکس:

CA411-711

CA150

CA433U

CA493

CA800

CAOTS

CAOTU

 

رابط ها:

S-RJ01

S-85DLC05D

S-31DLC20D

S-3553LC20D

S+85DLC03D

S+31DLC10D

S+2332LC10D

SFP+ 1m direct attach cable

SFP+ 3m direct attach cable

R11e-2HnD

R11e-2HPnD

R11e-5HnD

R11e-5HacD

R2SHPn

R5SHPn

R52nM

R52H

R52Hn

RB14e

RB14eU

RB44Ge

RB502

RB604

IAMP1E

 

آنتن:

Radome Cover Kit

mANT30 PA

mANT30

لوازم جانبی:

FTC

Flex-guide

MMCX-RPSMA pigtail

2.4Ghz Dipole

RB2011 mount

48 to 24V Gigabit PoE Converter

18POW

24HPOW

48POW

5VUSB

RBPOE

RBGPOE

ACUFL

ACMMCX

ACSWI

ACSWIM

 

 

شرکت داتا ارتباط هوشمند
آدرس: تهران – میدان نبوت – ابتدای خیابان جانبازان شرقی - پلاک 467 - طبقه سوم
تلفن: 77188215
ایمیل: info@dataic.ir

 

 

zeinoddini بازدید : 208 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

شرکت داتا با بیش از پنج سال سابقه در زمینه فروش ، پشتیبانی ، مشاوره و نصب انواع تجهیزات شبکه و سیسکو فعالیت نموده و همچنین یکی از بزرگترین ارائه کنندگان تجهیزات سیسکو در ایران می باشد.
ارائه انواع سویچ ، روتر ، ماژول ، فایروال ، آی پی فون ، آداپتور و کلیه کابلهای سیسکو
افتخار ما، انتخاب شماست

حق انتخاب با شما ، تامین قطعات ، تضمین خدمات ، خدمات پس از فروش و مشاوره رایگان از ما
تلفن تماس (77188215)

www.dataic.ir

لیست محصولات سیسکو قابل ارائه توسط شرکت داتا به شرح زیر اعلام می گردد:
آداپتور آی پی فون سیسکو مدل CP-PWR-CUBE-3 
آداپتور روتر سیسکو مدل PWR-1600-WW1 
آداپتور روتر سیسکو مدل PWR-1700-WW1 
آی پی فون سیسکو مدل CP-7906G 
آی پی فون سیسکو مدل CP-7911G 
آی پی فون سیسکو مدل CP-7931G 
آی پی فون سیسکو مدل CP-7942G 
آی پی فون سیسکو مدل CP-7945G 
آی پی فون سیسکو مدل CP-7962G 
آی پی فون سیسکو مدل CP-7965G 
آی پی فون سیسکو مدل CP-7975G 
روتر شبکه سیسکو مدل CISCO1601 
روتر شبکه سیسکو مدل CISCO1721 
روتر شبکه سیسکو مدل CISCO1841 
روتر شبکه سیسکو مدل CISCO1941/K9 
روتر شبکه سیسکو مدل CISCO2801 
روتر شبکه سیسکو مدل CISCO2811 
روتر شبکه سیسکو مدل CISCO2821 
روتر شبکه سیسکو مدل CISCO2851 
روتر شبکه سیسکو مدل CISCO2901/K9 
روتر شبکه سیسکو مدل CISCO2911/K9 
روتر شبکه سیسکو مدل CISCO2921/K9 
روتر شبکه سیسکو مدل CISCO2951/K9 
روتر شبکه سیسکو مدل CISCO3825 
روتر شبکه سیسکو مدل CISCO3845 
روتر شبکه سیسکو مدل CISCO3925/K9 
روتر شبکه سیسکو مدل CISCO3925E/K9 
روتر شبکه سیسکو مدل CISCO3945/K9 
روتر شبکه سیسکو مدل CISCO3945E/K9 
روتر شبکه سیسکو مدل CISCO878-K9 
روتر شبکه سیسکو مدل CISCO888-K9 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل VS-C6504E-S720-10G 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل VS-C6506E-S720-10G 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل VS-C6509E-S720-10G 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل VS-C6509VE-S72010G 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل VS-C6513-S720-10G 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-2960-24LC-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-2960-24PC-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-2960-48PST-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2950-12 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960-24-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960-24LC-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960-24LT-L 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960-24PC-L 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960-24PC-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960-24TC-L 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960-24TC-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960-24TT-L 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960-48PST-L 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960-48PST-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960-48TC-L 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960-48TC-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960-48TT-L 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960-48TT-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960-8TC-L 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960-8TC-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960G-24TC-L 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960G-48TC-L 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960G-8TC-L 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960PD-8TT-L 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960S-24PD-L 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960S-24PS-L 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960S-24TD-L 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960S-24TS-L 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960S-24TS-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960S-48FPD-L 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960S-48FPS-L 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960S-48LPD-L 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960S-48LPS-L 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960S-48TD-L 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960S-48TS-L 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C2960S-48TS-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3560-12PC-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3560-24PS-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3560-24PS-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3560-24TS-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3560-24TS-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3560-48PS-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3560-48PS-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3560-48TS-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3560-48TS-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3560-8PC-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3560G-24PS-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3560G-24PS-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3560G-24TS-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3560G-24TS-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3560G-48PS-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3560G-48PS-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3560G-48TS-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3560G-48TS-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3560V2-24PS-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3560V2-24PS-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3560V2-24TS-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3560V2-24TS-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3560V2-24TS-SD 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3560V2-48PS-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3560V2-48PS-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3560V2-48PS-SM 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3560V2-48TS-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3560V2-48TS-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3560X-24T-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3560X-48T-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750-24FS-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750-24PS-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750-24PS-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750-24TS-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750-24TS-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750-48PS-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750-48PS-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750-48TS-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750-48TS-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750G-12S-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750G-12S-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750G-12S-SD 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750G-16TD-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750G-16TD-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750G-24PS-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750G-24PS-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750G-24T-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750G-24T-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750G-24TS-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750G-24TS-E1U 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750G-24TS-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750G-24TS-S1U 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750G-24WS-S25 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750G-24WS-S50 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750G-48PS-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750G-48PS-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750G-48TS-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750G-48TS-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750V2-24PS-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750V2-24TS-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750X-12S-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750X-24P-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750X-24S-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750X-24T-L 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750X-24T-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C3750X-48T-S 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C4503-E-S2+48 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C4503-E-S2+48V 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C4503-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C4503-S2+48 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C4503 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C4503E-S6L-1300 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C4503E-S6L-48V+ 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C4506-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C4506-S2+96 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C4506-S4-AP25 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C4506-S4-AP50 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C4506 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C4506E-GE-96V 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C4506E-S6L-1300 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C4506E-S6L-2800 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C4506E-S6L-4200 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C4506E-S6L-96V+ 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C4507R-E-S2+96 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C4507R-E-S2+96V 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C4507R-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C4507R 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C4507RES6L-96V+ 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C4510R-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C4510R 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6503-E-FWM-K9 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6503-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6503E-CSM 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6503E-CSMS-K9 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6503E-S32-10GE 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6503E-S32-GE 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6503E-S32P10GE 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6503E-S32P10GE 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6504-E-ACE-K9 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6504-E+-K9 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6504-E-WISM 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6504-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6504E-ACE20-K9 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6504E-S32-10GE 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6504E-S32-GE 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6504E-S32P-GE 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6504E-S32P10GE 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6506-E-FWM-K9 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6506-E+-K9 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6506-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6506E-IPS10GK9 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6506E-IPSF-K9 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6506E-S32-10GE 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6506E-S32-GE 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6506E-S32P-GE 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6506E-S32P10GE 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6509-E-ACE-K9 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6509-E-FWM-K9 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6509-E+-K9 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6509-E-WISM 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6509-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6509-V-E 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6509E-ACE20-K9 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6509E-CSM 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6509E-CSMS-K9 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6509E-S32-10GE 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6509E-S32-GE 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6509E-S32P-GE 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6509E-S32P10GE 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6513-CSM 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6513-CSMS-K9 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6513-FWM-K9 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6513-S32-10GE 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6513-S32-GE 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6513-S32P-GE 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6513-S32P10GE 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6513+-K9 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-C6513 
سوئیچ شبکه سیسکو مدل WS-SVC-SSL-CSM-K9 
فایروال شبکه سیسکو مدل ASA5505 
فایروال شبکه سیسکو مدل ASA5510 
فایروال شبکه سیسکو مدل ASA5520 
فایروال شبکه سیسکو مدل ASA5540 
فایروال شبکه سیسکو مدل ASA5550 
کابل رابط سیسکو مدل CAB-232FC 
کابل رابط سیسکو مدل CAB-232MT 
کابل رابط سیسکو مدل CAB-449MT 
کابل رابط سیسکو مدل CAB-530MT 
کابل رابط سیسکو مدل CAB-CONSOLE-RJ45 
کابل رابط سیسکو مدل CAB-E1-BNC 
کابل رابط سیسکو مدل CAB-E1-RJ45-BNC 
کابل رابط سیسکو مدل CAB-SS-232FC 
کابل رابط سیسکو مدل CAB-SS-232MT 
کابل رابط سیسکو مدل CAB-SS-449MT 
کابل رابط سیسکو مدل CAB-SS-V35FC 
کابل رابط سیسکو مدل CAB-SS-V35MT 
کابل رابط سیسکو مدل CAB-STACK 
کابل رابط سیسکو مدل CAB-V35FC 
کابل رابط سیسکو مدل CAB-V35MT 
ماژول شبکه سیسکو مدل GLC-LH-SM 
ماژول شبکه سیسکو مدل GLC-SX-MM 
ماژول شبکه سیسکو مدل GLC-T 
ماژول شبکه سیسکو مدل GLC-ZX-SM 
ماژول شبکه سیسکو مدل HWIC-1FE 
ماژول شبکه سیسکو مدل HWIC-1GE-SFP 
ماژول شبکه سیسکو مدل HWIC-1T 
ماژول شبکه سیسکو مدل HWIC-2FE 
ماژول شبکه سیسکو مدل HWIC-2SHDSL 
ماژول شبکه سیسکو مدل HWIC-2T 
ماژول شبکه سیسکو مدل HWIC-4ESW 
ماژول شبکه سیسکو مدل NM-4T 
ماژول شبکه سیسکو مدل PVDM2-16 
ماژول شبکه سیسکو مدل PVDM2-32 
ماژول شبکه سیسکو مدل PVDM2-8 
ماژول شبکه سیسکو مدل VIC-4FXS-DID 
ماژول شبکه سیسکو مدل VIC2-4FXO 
ماژول شبکه سیسکو مدل VWIC-1MFT-E1 
ماژول شبکه سیسکو مدل VWIC-2MFT-E1 
ماژول شبکه سیسکو مدل VWIC2-2MFT-G703 
ماژول شبکه سیسکو مدل VWIC2-2MFT-T1-E1 
ماژول شبکه سیسکو مدل WIC-1ADSL 
ماژول شبکه سیسکو مدل WIC-1ENET 
ماژول شبکه سیسکو مدل WIC-1T 
ماژول شبکه سیسکو مدل WS-G5483 
ماژول شبکه سیسکو مدل WS-G5484 
ماژول شبکه سیسکو مدل WS-G5486 

شرکت داتا ارتباط هوشمند
آدرس: تهران – میدان نبوت – ابتدای خیابان جانبازان شرقی - پلاک 467 - طبقه سوم
تلفن: 77188215
ایمیل: info@dataic.ir

 

 

 

 


 

khebrehnosrati بازدید : 0 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (0)

 

مهمترین ویژگی های نرم افزار حقوق و دستمزد خبره به شرح زیر است:

  • طرز کار آسان
  • در  نرم افزار حقوق و دستمزد خبره می توانید به تعداد نامحدود پرسنل تعریف نمایید.
  • اعلام فرمول ها و نحوه محاسبه حقوق دستمزد به صورت ۱۰۰% پارامتریک.
  • ارتباط با سيستم حسابداري خبره و صدور اسناد حسابداري حقوق و دستمزد و مجتمع سازي سيستم مالي و پرسنلي با قابلیت ثبت اطلاعات شناسنامه‌ای کارکنان شامل نام ، نام خانوادگي ، شماره شناسنامه ،تصوير، تاريخ تولد و.....
  • معرفي انواع عوامل حقوقي شامل مزايا ،كسورات ، تعهدات كارفرما و كاركرد به تفكيك نوع استخدام و نحوه محاسبه به تفكيك هر عامل، معرفي تقويم هاي كاري مختلف به تفكيك نوع استخدام در نرم افزار حقوق و دستمزد خبره
  • امکان تعریف شیفتهای کاری و محاسبه نوبت کاری
  • امکان تعریف محلهای خدمت متعدد در برنامه با امکان تعریف سرفصلهای جداگانه حسابداری برای هر یک ازمحلهای مذکور
  • ورود كاركرد ماهيانه افراد با توجه به حكم استخدامي و عوامل كاركرد هر نوع استخدام در نرم افزار حقوق و دستمزد خبره
  • معرفي جداول مختلف مالياتي (بخصوص ماده 131) به فرم دلخواه و منطبق با آخرين تغييرات
  • معرفي انواع وام به پرسنل و شرايط پرداخت و كسر اقساط بطور اتوماتيك از پرسنل به شرط عدم تعليق يا تسويه قابلیت صدور و چاپ حکم کارگزینی برای کارکنان (حکم طبقه‌بندی مشاغل و ساده)
  • امکان تعریف جداول، ضرایب، پیش فرضیات، جدول مالیاتی، سرفصلهای حسابداری، اقلام مشمول و غیر مشمول مالیات و بیمه، نحوه محاسبه نرخ یک ساعت کار، سرفصلهای حسابداری و نحوه صدور اسناد حسابداری هر یک از اقلام درآمد و هزینه بصورت پارامتریک
  • مساعده‌های پرداختی به روشهای مختلف (مانده حسابداری - حقوق و دستمزد) در فیش حقوقی بصورت خودکار توسط نرم افزار حقوق و دستمزد خبره
  • قابلیت کنترل مرخصی استفاده شده و مانده مرخصی (تاکنون یا تا پایان سال)کارکنان بصورت خودکار توسط برنامه و نمايش مانده مرخصي در فيش حقوقي و امكان انتقال يا باز خريد مرخصي
  • محاسبات کامل علی الحساب عیدی، عیدی و پاداش به همراه صورتها و گزارشهای مربوطه در نرم افزار حقوق و دستمزد خبره
  • امکان تهیه گزارش صورت وضعیت بیمه و دیسکت بیمه در نرم افزار حقوق و دستمزد هوشمند نوين
  • گزارش صورت وضعیت پرداخت مالیات بصورت ریز و خلاصه و امکان تهیه دیسکت پرداخت مالیات مطابق با فرمت جدید وزارت دارائی
  • امکان پرداخت حقوق از طریق دیسکت بانک (تجارت، ملی، کشاورزی، ملت، ...)
  • گزارش فهرست پرداخت حقوق کارکنان - فیش پرداخت حقوق کارکنان - صورت امضای حقوق کارکنان - گزارش صورت وضعیت پرداخت مساعده کارکنان
  • گزارش صورت وامهای دریافتی و صندوق قرض‌الحسنه کارکنان - فهرست پرداختهای متفرقه به کارکنان - گزارش صورت بازخرید سنوات خدمت و مرخصی کارکنان
  • گزارش صورت وضعیت پس‌انداز کارکنان - گزارش صورت وضعیت پرداخت عیدی کارکنان - گزارش صورت وضعیت مرخصی کارکنان - گزارش عملکرد سالانه کارکنان
  • امکان صدور خودکار سند حسابداری حقوق و دستمزد برحسب محدودیتها و شرایط قابل تعریف توسط کاربر ...
  • امکان ایجاد خودکار اطلاعات ماهانه عملکرد کارکنان با امکان ویرایش اطلاعات ایجاد شده در نرم افزار حقوق و دستمزد خبره
  • امکان مشاهده خالص دریافتی همزمان با ایجاد و ثبت عملکرد کارکنان بدون نیاز به انجام پردازشهای اضافی
  • اعمال سر جمع مزاياي معوقه ،كسور معوقه وتعهدات كارفرماي معوقه با عوامل متناظر در صدور سند مالي
  • امكان احضار مبالغ تعهدات كارفرما در فيش حقوقي
  • امكان تعريف انواع ماموريتها و پارامترهاي مربوط به اساس نياز هر سازمان
  • ثبت كليه مشخصات ماموريت در  نرم افزار حقوق و دستمزد خبره
  • امكان تعريف فرمول محاسبه حق ماموريت بر اساس نوع ماموريت
  • امكان تهيه انواع گزارش هاي در بازه هاي زماني دلخواه
  • امكان تهيه انواع گزارش هاي مديريتي ساليانه در نرم افزار حقوق و دستمزد خبره
  • امكان ارتباط با نرم افزارهاي microsoft office ار قبيل word , excel
  • قابليت محاسبه ذخيره سنوات و گزارش دهي آن در نرم افزار حقوق و دستمزد خبره

 

جهت دریافت نسخه آزمایشی نرم افزار حقوق و دستمزد پیشرفته خبره و تست کلیه امکانات آن، به آدرس   www.khebrehgroup.ir   مراجعه و یا با شماره   02188940620   تماس حاصل فرمایید.

 

با تشکر

ابوالفضل گرشاسبی

مدیر بازاریابی و فروش

amiri71 بازدید : 133 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

 

آموزش تعمیرات تبلت

 

در مجهزترین مرکز تعمیرات در کشور با حضور کادری مجرب ، متخصص و متعهد در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه ممکن  .

 

+ 100% تضمینی و کاملا علمی کاربردی 

 

+ پرداخت شهریه به صورت نقد و اقساط

 

+ جلسه اول به صورت آزمایشی و رایگان

 

+ برگزاری کلاسها به صورت خصوصی و تکنفره در بخش فنی مجموعه

 

+ ارائه جزوه ، دیتاشیت ، cd آموزشی به صورت رایگان 

 

+ پشتیبانی فنی ( قطغاتی و اطلاعاتی ) به مدت 5 سال

 

+ عضویت رایگان در خبرنامه

 

+ و .... 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 88949337 88949337  و یا به آدرس www.iranrepair.com مراجعه نمایید  .

 

volghan بازدید : 138 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

محصولات کمک آموزشی سولاریسم

 انواع ویدئو پروژکتور

- ویدئو پروژکتور ادیمکس
- ویدئو پروژکتور ال جی
- ویدئو پروژکتور ان ایی سی
- ویدئو پروژکتور اپتما
- ویدئو پروژکتور اپسون
- ویدئو پروژکتور اکتو
- ویدئو پروژکتور ایسر
- ویدئو پروژکتور اینفوکوس
- ویدئو پروژکتور ایپتک
- ویدئو پروژکتور بنکیو
- ویدئو پروژکتور جیبی
- ویدئو پروژکتور سامسونگ
- ویدئو پروژکتور سانیو
- ویدئو پروژکتور سونی
- ویدئو پروژکتور شارپ
- ویدئو پروژکتور میتسوبیشی
- ویدئو پروژکتور هیتاچی
- ویدئو پروژکتور ویوسونیک
- ویدئو پروژکتور ویویتک
- ویدئو پروژکتور پاناسونیک
- ویدئو پروژکتور پروکسیما
- ویدئو پروژکتور ژنوپتیک
- ویدئو پروژکتور کاسیو
- ویدئو پروژکتور کنن
- ویدئو پروژکتور کیندرمن
- ویدئو پروژکتور گها

انواع ویدیو کنفرانس

- ویدئو کنفرانس اور
- ویدئو کنفرانس تاندبرگ
- ویدئو کنفرانس سونی
- ویدئو کنفرانس سیسکو
- ویدئو کنفرانس شوکا
- ویدئو کنفرانس لایف سایز
- ویدئو کنفرانس پلیکام

 انواع دوربین مدار بسته

- دستگاه های ان وی آر
- دستگاه های دی وی آر
- دوربین Lan تحت شبکه
- دوربین اچ دی - اس دی آی
- دوربین مدار بسته آنالوگ
- دوربین مدار بسته بالت
- دوربین مدار بسته باکس
- دوربین مدار بسته صنعتی
- دوربین مداربسته بیسیم
- دوربین مداربسته سقفی
- دوربین مداربسته مینیاتوری
- دوربین های اسپید دام
- دوربین های دید در شب
- دوربین های مادون قرمز

انواع برد هوشمند

- برد هوشمند آی برد
- برد هوشمند اس تی برد
- برد هوشمند اسپکترون
- برد هوشمند ایی برد
- برد هوشمند تینک برد
- برد هوشمند سمارت
- برد هوشمند میوا
- برد هوشمند میکرونیتز
- برد هوشمند وسا
- برد هوشمند ونتک
- برد هوشمند وی تک
- برد هوشمند پاسیفیک
- برد هوشمند پرومدن

انواع  قطعات و لوازم

- ریموت کنترل پروژکتور
- عینک سه بعدی
- لامپ ویدئو پروژکتور
- لنز دوربین مداربسته
- مبدل ها
- محافظ پروژکتور
- مدیا پلیر
- میز ویدئو پروژکتور
- میکروفن
- وب کم
- پایه ویدئو پروژکتور
- پرده نمایش
- کابل ویدئو پروژکتور
- کنترل تاچ پنل
- کیت وایرلس


آدرس: سولاریسم - تهران - ضلع جنوبی ميدان وليعصر - كوي ولدی - پلاك 38 - طبقه 3
تلفن: 02188924592
فکس: 02188924591
http://www.solarism.ir
vandadi@solarism.ir

volghan بازدید : 203 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سئو برتر- بهینه سازی وب سایت طراحی سایت

تیم تخصصی طراحی و بهینه سازی سایت سئو برتر با افرادی مجرب و مسئولیت پذیر و با بهره گیری از دانش روز آی تی و با رکورد بیشترین کلمه کلیدی بهینه سازی شده در سطح کشور در زمینه های:

- بهینه سازی وبسایت در موتورهای جستجو (سئو)
- طراحی وب سایت های مدیریت محتوا ( cms)
- خدمات میزبانی وب سایت
- دوره های آموزشی seo

آماده ارائه خدمات به صورت حرفه ای می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۹۹۱۰۰۲۷۲
۰۹۱۹۹۱۰۰۲۶۲
021۵۵۴۸۷۸۳۴
http://www.seobartar.com
info@seobartar.com

khebrehfatollahzadeh بازدید : 150 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

 

 

 

یکی از بهترین رشته های دانشگاهی در جهان، رشته حسابداری می باشد. در سالهای اخیر به دلیل استقبال بی نظیر از رشته حسابداری، تعداد فارغ التحصیلان در این رشته بسیار زیاد شده است. بسیاری از فارغ التحصیلان رشته حسابداری مشکل عدم آشنایی با نرم‌افزارهای حسابداری را دارند. از آنجاییکه بیشتر شرکت ها سیستم حسابداری خود را از دستی به مکانیزه تغییر داده اند، تسلط بر نرم افزارهای حسابداری از اولویت های استخدام دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته حسابداری می باشد.

 

متاسفانه اکثر فارغ‌التحصیلان رشته حسابداری، یا هیچگونه اطلاع و شناختی نسبت به نرم‌افزارهای حسابداری ندارند و یا تنها با برخی از نرم افزارهای دفترداری را که با آنها می توان حسابهای فروشگاه ها را به روز نگه داشت، آشنا هستند.

 

آشنایی با اینگونه نرم افزارها هیچ دردی از فارغ التحصیلان رشته حسابداری دوا نمی کند زیرا شرکت های معتبر از نرم افزارهای فروشگاهی نمی توانند استفاده کنند و مایل به استفاده از نرم افزارهای کاملا حرفه ای شرکتی می باشند.

 

شرکت خبره پردازان کارگشا، عضو هولدینگ سندپرداز آمادگی خود را جهت ارائه نسخه  رایگان  نرم‌افزار حسابداری خبره جامع به دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته حسابداری اعلام می دارد.

 

نرم افزار حسابداری خبره جامع شامل سیستم‌های عملیات استقرار و حسابداری محض، دریافت و پرداخت (خزانه‌داری)، انبار و انبارگردانی و حسابداری انبار، خرید و فروش، تولید (BOM)، حقوق و دستمزد، دارایی ثابت (اموال) و بسیاری از امکانات مورد نیاز و به روز شرکت‌ها می باشد.

 

به منظور دریافت نسخه رایگان نرم‌افزار حسابداری خبره جامع، به آدرس   www.khebreh.com   مراجعه نموده و یا با شماره   02188940620   تماس حاصل فرمایید.

 

با تشکر

ابوالفضل گرشاسبی

مدیر بازاریابی و فروش

khebrehnosrati بازدید : 134 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

 

یکی از دغدغه های دانشجویان حسابداری داشتن یک پروژه حسابداری نمونه جهت انجام حسابداری واقعی می باشد. جهت دانلود پروژه حسابداری بسیاری سایت های مختلف وجود دارد اما بسیاری از پروژه های حسابداری که برای دانلود در سایت ها قرار دارد رایگان نمی باشند.

 

شرکت خبره پردازان کارگشا، عضو هولدینگ سندپرداز با قراردادن پروژه های حسابداری مختلف در سایت خود جهت دانلود، بهترین زمینه را برای دانشجویان حسابداری فراهم آورده است. پروژه های موجود در سایت گروه نرم افزاری خبره به همراه نرم افزار حسابداری خبره بصورت رایگان در اختیار علاقمندان قرارداده شده است.

 

پروژه های حسابداری که در این سایت وجود دارد در نرم افزار حسابداری خبره جامع قابل اجرا بوده و از ابتدای افتتاح یک شرکت تا پایان سال مالی آنرا شامل می شود.

 

به منظور آشنایی با امکانات کم نظیر نرم افزار حسابداری خبره جامع و دریافت نسخه رایگان آن به همراه پروژه حسابداری قابل دانلود، به آدرس  www.khebreh.com  مراجعه نمایید و یا با شماره  02188940620  تماس حاصل فرمائید.

 

با احترام

ابوالفضل گرشاسبی

مدیر بازاریابی و فروش

khebrehfatollahzadeh بازدید : 167 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

نرم افزار حسابداری خبره، محصول شرکت خبره پردازان کارگشا، عضو هولدینگ سندپرداز آماده ارائه به علاقمندان می باشد. نسخه رایگان این نرم افزار امکان ورود اطلاعات واقعی را در یک بازه زمانی دوماهه در اختیار کاربر می گذارد. بعد از استفاده از نسخه رایگان نرم افزار حسابداری خبره جامع می توانید در صورت تمایل اقدام به خرید قفل سخت افزاری آن نموده و به کار خود ادامه دهید.

به منظور دانلود رایگان نرم افزار حسابداری خبره احتیاج به اینترنت پرسرعت ADSL می باشد. دوستانی که مایل به دانلود رایگان نرم افزار حسابداری خبره جامع هستند ولی به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند، می توانند به سایت  www.khebreh.com  مراجعه و درخواست خود را مبنی بر دریافت نسخه رایگان نرم افزار حسابداری خبره جامع مطرح نمایند.

همچنین می توانید درخواست خود را به ایمیل  info@khebreh.com  ارسال نمایید و یا با تلفن  02188940620 تماس حاصل فرمایید. نرم افزار حسابداری خبره شامل سیستم های ذیل می باشد.

- عملیات استقرار و حسابداری مالی

- دریافت و پرداخت (خزانه درای)

- انبار و انبارگردانی

- خرید و فروش

- حقوق و دستمزد

- دارایی ثابت (اموال)

- آرشیو مستندات

- صورت مغایرت بانکی

- فرآیند ساز

منتظر شما هستیم !!!

 

با تشکر

ابوالفضل گرشاسبی

مدیر بازاریابی و فروش

farinsoft بازدید : 319 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

 

فرین سافت – مرجع آموزش دوربین های عکاسی کانن ، نیکون و المپوس

برای یادگیری کار با دوربین عکاسی و یا DSLR خود کافیست به لینک های زیر مراجعه کرده و فیلم آموزش کار با دوربین های Canon , Nikon , Olympus را دانلود کرده و مشاهده نمایید.

www.farinsoft.com/canon

www.farinsoft.com/nikon

www.farinsoft.com/photography

 

این آموزشها از برترین موسسات آموزشی همچون لیندا ( Lynda.com ) ، کلبی ( KelbyTraining.com , KelbyOne.com ) تهیه شده اند و مناسب استفاده برای کاربران ایرانی هستند.

 

لیست برخی از آموزشهای ارائه شده عبارتند از :

 

آموزش کار با دوربین های Canon 5D Mark I,II,III

آموزش منوها ، تنظیم و عکاسی و فیلمبرداری با کانن 7 دی – Canon 7D

آموزش منوها ، تنظیم و عکاسی و فیلمبرداری با کانن 6 دی – Canon 6D

آموزش منوها ، تنظیم و عکاسی و فیلمبراری با دوربین المپوس – Olympus PEN E-P5

آموزش کار با دوربین Canon Rebel T2i 550D

آموزش استفاده از دوربین Canon 7D

آموزش کار با دوربین های Canon 580 , 430 EX II

آموزش کامل دوربین عکاسی Canon EOS 30D

آموزش کار و عکاسی با دوربین Canon T1i 500D

آموزش کامل دوربین Canon EOS 7D

آموزش کامل استفاده از دوربین Canon 5D Mark II

آموزش کامل استفاده از دوربین Canon EOS 400D

آموزش کاربردی فیلمبرداری با دوربین های DSLR شرکت Canon

آموزش فیلمسازی و فیلمبرداری با دوربین های DSLR

آموزش کاربردی شناخت دوربین عکاسی Canon 60D و عکاسی با آن

آموزش کامل و کاربردی استفاده از دوربین عکاسی و فیلمبرداری Canon 5D Mark III

آموزش کامل و کاربردی شناخت ، تنظیم و استفاده از قابلیت های دوربین عکاسی Canon Rebel T3i ( 600D and Kiss X5 )

آشنایی با دوربین Canon 6D و عکاسی و فیلمبرداری بوسیله آن

آموزش کار با دوربین های عکاسی Canon Rebel SL1 100D و Kiss X7

آموزش جامع امکانات دوربین عکاسی دیجیتال Canon 60D و کار با آن ها

آموزش کامل کار با دوربین عکاسی Canon T2i

آموزش تمیز نمودن سنسور دوربین های Digital SLR

آموزش منوها ، تنظیم و عکاسی و فیلمبرداری با کانن 7 دی – Canon 7D

آموزش منوها ، تنظیم و عکاسی و فیلمبرداری با کانن 6 دی – Canon 6D

آموزش ساده و کاربردی دوربین عکاسی Nikon D90

آموزش تکنیک عکاسی با دوربین بدون فلاش و استفاده از فلاش در مکان دیگر برای نوردهی به سوژه

آموزش تنظیم و عکاسی با دوربین عکاسی Nikon D5100

آموزش کامل کار با دوربین های Nikon D5200 , Nikon D5300

آموزش تنظیم و عکاسی با دوربین های Nikon D600 و Nikon D610

آموزش کامل ویژگی ها ، امکانات و نحوه استفاده ازدوربین Nikon D700

آموزش جامع شناخت وسیله نوردهی Nikon SB-900 و عکاسی با آن

آموزش جامع و حرفه ای امکانات دوربین عکاسی Nikon D3100

آموزش جامع و حرفه ای کار با دوربین عکاسی Nikon D7000

آموزش تمیز نمودن سنسور دوربین های Digital SLR

آموزش تمامی امکانات و قابلیت های دوربین Nikon D90

آموزش کامل و کاربردی تمامی امکانات و قابلیت های دوربین عکاسی Nikon D300

 

اطلاعات تماس :

وب سایت www.farinsoft.com

ایمیل info@farinsoft.com

تلفن تماس : 05138460703 , 05138460704

 

 

تگ ها : آموزش دوربین کانن ، آموزش دوربین نیکون ، آموزش دوربین المپوس ، آموزش عکاسی با Canon  ، آموزش عکاسی با Nikon ، فیلم آموزش دوربین عکاسی با زیرنویس فارسی ، منوی فارسی دوربین نیکون ، منوی فارسی دوربین کانن ، آموزش فارسی نیکون ، آموزش فارسی کانن ، فیلم آموزش فارسی کانن ، فیلم آموزش فارسی نیکون

kiasys بازدید : 307 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

نرم افزار جامع حسابداري مناسب برای : شن و ماسه ، کارخانه بتن آماده ،

 کارخانه آسفالت ، باسکول جاده ای ، کارخانه گچ ، کارخانه خاک نسوز ،

خوراک دام و .....

اين نرم افزار به صورت تخصصی برای کارخانجات دارای باسکول طراحی

گرديده است.

براي اطمينان از صحت نرم افزار مهلت تست به مشتری داده می شود.

نرم افزار به صورت دلخواه براي مشتری قابل تغيير است.

تا يکسال پشتيبانی رايگان است.

تا 5 سال تعهد پشتيبانی وجود دارد.

کامل بودن امکانات براي صنف شما تضمين مي شود.

تحت شبکه ،  تحت اينترنت

ليست تعداد اندکی از امکانات نرم افزار:

اتصال به باسکول و خواندن وزن برای جلوگيری از اشتباه

امکان تعريف مشتريان و گروهبندی آنها

امکان تعريف کالا و گروهبندی آنها

امکان تعريف بانکها

قابليت استفاده از چند صندوق

قابليت استفاده از چند انبار

امکان تعريف رانندگان

امکان تعريف نرخ برای مشتری در محل های مختلف

امکان تعريف نرخ کالا از معدن های مختلف

امکان تعريف بچينگ به تعداد دلخواه

امکان تعريف پروژه های مختلف يا محل های تحويل کالا

امکان تعيين کرايه دريافتی از مشتري و کرايه پرداختی به راننده

امکان تعيين کرايه ، تخفيف و ... در فاکتور

صدور اتوماتيک سند حسابداری

صدور فاکتور بارگيری

صدور فاکتور تخليه

صددور قبض توزين

صدور قبض معدن

دريافت از حسابها به صورت نقدی ، حواله بانکی ، چک ، کارت خوان

پرداخت به حسابها به صورت نقدی ، حواله بانکی ، چک ، کارت خوان

واريز به بانک

برداشت از بانک

عمليات مختلف روي چک شامل : برگشت زدن ، وصول نقدی ، وصول بانکی ،

عودت چک ، خرج چک

ثبت هزينه ها

ثبت درآمد های متفرقه

انتقال مانده حساب بين حسابهای مختلف

گزارشات بسيار متنوع از قبيل:

صورت حساب کلي و ریزمشتری

گزارش ريز کارکرد کاميون ها براساس تاريخ ، نام مشتري ، کاميون ، کالا و...

گزارش بارگيری های انجام شده براي مشتري براساس تاريخ ، نام ، کاميون ،

کالا و...

گزارش کاردکس کالا

گزارش از کليه بدهکاران ، بستانکاران

گزارش کامل از کليه دريافتها و پرداختها

گزارش از حساب مشتری از يک محل خاص يا کليه محل های تخليه

و صدها امکان ديگر

گزارشات به صورت کاملا پويا و به دلخواه کاربر قابل تغيير است.

انبار – خرید و فروش – حسابداری – تولید – حقوق و دستمزد – دریافت و

پرداخت  – گزارش دهی مدیریت

جهت اطلاعات بيشتر تماس بگيريد

  05137237756     ساعت تماس 8 الی 14

09155329980ساعت تماس 8 الی 22        

اطلاعات بیشتر در

www.Kiasystem.ir

www.Kiasys.ir

برچسب:

قبض باسکول ، کامیون ، کرایه ، معدن ، میکسر ، بتن ، بتن اماده ، حسابداری شن ،

 کارت پیمانه بتن ، شن شویی ، ماسه شویی ، نرم افزار ، شن ، ماسه ،کیاسیستم ، ماسه

 ، سنگ شکن ، خرید و فروش شن ، پمپ ، کارخانه گچ ، کوره ی اجر ، بچینگ ،

کارخانه خاک نسوز ، کارخانه اسفالت ، معدن سنگ ، نرم افزار تضمینی ، نرم افزار جامع

 اسفالت ، نرم افزار باسکول ، تیرچه وبلوک ، حسابداری

تعداد صفحات : 7

درباره ما
30 آگهي سايتي است براي درج آگهی رایگان، تبلیغ رایگان، تبلیغات رایگان، نیازمندیها و تبليغات اينترنتي
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2560
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1369
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 527
  • بازدید ماه : 1,534
  • بازدید سال : 11,492
  • بازدید کلی : 1,600,540
  • کدهای اختصاصی
    نمونه سوالات آزمونهاي استخدامي

    --------------------- نمونه سوالات آزمون گواهينامه