loading...
30 آگهي
ebpnovin بازدید : 107 پنجشنبه 04 خرداد 1396 نظرات (0)

برد هوشمند لمسي ريو تاچ 65 اينچي
معرفي مانيتور لمسي ريو تاچ 65 اينچ

مانيتور لمسي 65 اينچي ريو تاچ همانند ساير بردهاي هوشمند موجود در سايت از جمله برد هوشمند GS-BOARD، برد هوشمند Progress، برد هوشمند Tboard، برد هوشمند Prosense، برد هوشمند Meva و .... براي استفاده در محيط هاي آموزشي به کار مي رود اما استفاده از اين نوع برد هوشمند که به صورت مانيتوري و لمسي مي باشد بهترين گزينه براي هوشمند سازي کلاس هاي درسي به شمار مي رود دليل آن هم اين است که همزمان به جاي ويدئو پروژکتور، برد هوشمند، لپ تاپ، کابل، پايه ويدئو پروژکتور و داکت کشي کار مي کند.

معرفي مانيتور لمسي ريو تاچ 65 اينچ

در ادامه معرفي مانيتور لمسي ريو تاچ 65 اينچ بايد گوييم، به دليل ابعاد مناسبي که دارد براي استفاده در تمامي کلاس هاي آموزشي، اتاق کنفرانس، اتاق اساتيد، معاونين و رؤساي دانشگاه ها مورد استقبال قرار گرفته است و داراي ميني کامپيوتري متصل به مانيتور مي باشد. جنس صفحه نمايش ماينتور لمسي ريوتاچ LED است که رزولوشن 1920 در 1080 دارد.
قابليت ها و کاريي هاي فني مانيتور لمسي 65 اينچ Rio Touch

با مانيتور لمسي 65 اينچ Rio Touch تنها زماني که يک دستگاه ALL IN ONE مي باشد مي توانيد کلاسي هوشمند با بالاترين کيفيت را ايجاد کنيد. اين تاچ مانيتور داراي صفحه نمايش ضد انعکاس نور و کامپيوتري قدرتمند با طول عمر بالاست. مانيتور لمسي 65 اينچي Rio Touch داراي صفحه نمايش لمسي، سيستم عامل ويندوز با کامفيک CPU I3 4R500 H.D.D و ويدئو پروژکتور HD است. البته اين نوع از تخته هوشمند نيازي به نصب ويندوز و نرم افزار آموزشي ندارد.

از ديگر قابليت ها و کاريي هاي فني مانيتور لمسي 65 اينچ Rio Touch استفاده همزان 32 کاربر و کيفيت تصوير HD است. داراي 18 کليد ميانبر و نصب و راه اندازي آساني مي باشد. تاچ مانيتور ريوتاچ 65 اينچ را مي توانيد به راحتي در ايام تعطيل يا حتي موارد خاص به راحتي جا به جا کنيد.
 مانيتور لمسي 65 اينچ ريو تاچ Rio Touch

 مانيتور لمسي 65 اينچ ريو تاچ Rio Touch نسل جديد بردهاي هوشمند براي هوشمندسازي مي باشد. همانند تلويزيون هاي خانگي عمر بسيار بالايي دارد. در تاچ مانيتور ريوتاچ داده ها را با کمک بلوتوث، واي فاي، usb و ... مي توانيد به راحتي انتقال دهيد.

ebpnovin بازدید : 26 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)

شرکت ايده برتر پارسيان خاورميانه در راستاي خدمت رساني به مصرف کننده ايراني در زمينه فروش و خدمات انواع ماشين هاي اداري اعم از دستگاه کپي ، پرينتر، فکس، کارتريج ، کاغذ خردکن ، اسکنر، ديتا ويدئو پرژکتور ، برد هوشمند ، پرده نمايش ويدئو پروژکتور، صندوق فروشگاهي، اسکناس شمار، بارکد خوان ، ليبل پرينتر، فيش پرينتر، تجهيزات شبکه، دوربين مدار بسته، لوازم جانبي دوربين دوربين مدار بسته، قطعات کامپيوتر ، لپ تاپ و تبلت فعاليت داشته و با يک دهه فعاليت و اخذ نمايندگي برندهاي شرکت هاي معتبر و ارائه خدمات گسترده پس از فروش توانسته است گام هاي موثري در جهت جلب رضايت مشتريان محترم بردارد.
تمامي برندهاي معتبر از جمله اچ پي ، سامسونگ، پاناسونيک ، کنان ، توشيبا ، شارپ ، اپسون ، هيتاچي ، لنوو و ايسوس تحت پوشش و قابل ارائه به هموطنان عزيز مي باشد.
همان طور که واضح است قيمت محصولات ايده برتر کاملا" رقابتي مي باشد . مسئله اي که بايد در نظر داشت اين است که سازمان با وجود ارائه قيمت رقابتي هيچ گاه کيفيت محصولات خود را فراموش نمي کند و همه محصولات با بهترين کيفيت و قيمت ارائه مي شود.

adyco_co بازدید : 152 چهارشنبه 25 فروردین 1395 نظرات (0)

گروه مهندسی آدیکو

دستگاه ارسالگر بلوتوث وای فای با نام تجاری بلواسمارت

برای  اولین  بار  در  ایران  و  خاورمیانه

 

تحولی عظیم در صنعت تبلیغات و اطلاع رسانی با سیستم های جدید بلواسمارت ( BlueSmart)

شرکت آدیکو افتخار دارد به استحضار برساند برای اولین بار در ایران و خاورمیانه موفق به طراحی؛ ساخت و تولید سیستم منحصربه فرد Blue Smart (به شماره ثبت12747/125 از سازمان صنایع ومعادن) گردیده است

سیستم ارسالگر بلوتوث و وای فای که بر طبق آخرین تکنولوژی روز طراحی و ساخته شده ، قادر است هر نوع  اطلاعات یا فایلی را اعم از فیلم ، کلیپ ،متن ، عکس ، آهنگ ، نرم افزار و ... را تا محدوده ی  10 و 20 و50 و100 و200 و1000 متر به طور اتوماتیک به تمامی تلفن های همراه که در این محدوده قرار دارند ، بدون در نظر گرفتن نوع گوشی با استفاده از تکنولوژی Bluetooth  یا WiFi به صورت رایگان ارسال نماید .

بعد از تهیه BlueSmart شما قادر خواهید بود به صورت شبانه روزی و بدون پرداخت حتی یک ريال سالیان طولانی به اطلاع رسانی و تبلیغات مفید بپردازید .

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 09127057975 -  09128458331

4-02188875673 تماس حاصل فرمائید. یا از آدرس وبسایت www.ady-co.com دیدن فرمایید .

 

کاربردهای  سیستم  Blue Smart  در  :

رستوران ها

مراکز سینمایی

بانک ها

هتل ها

فروشگاه ها

کافي شاپ ها

موزه ها

فرودگاه

ایستگاههای مترو

نمایشگاه ها

داخل بیلبوردها و استندهای تبلیغاتی

ورودی شهرها

آمفی تئاترها

پارکها

مراکز گردشگری و تفریحی

پایانه های مسافربری

دانشگاهها و مدارس

مراکز تجاری بزرگ و کوچک

 ...... و هر  جایی که نیاز به تبلیغ و اطلاع رسانی داشته باشد .

توضیحات کامل در مورد دستگاه بلواسمارت :

BlueSmart  یک سیستم کامل و جامع ارسال فایل جهت بازاریابی ، تبلیغات ، اطلاع رسانی و آموزش  از طریق بلوتوث و وای فای ، و یک رسانه قدرتمند ، غنی و منحصربه فرد برای عرضه کردن محتوا و مضامین محصولات و خدمات شما  می‌باشد .

BlueSmart از یک سخت افزار پیچیده با تکنولوژی پیشرفته که قدرت شناسایی تمام گوشی های تلفن همراه را دارد ، فرستنده و گیرنده مخصوص Bluetooth و WiFi و یک نرم افزار قدرتمند CMS تشکیل شده است . وظیفه ی این نرم افزار مدیریت ، برنامه ریزی ، کنترل و اپراتوری خودکار وهوشمندانه سیستم می باشد . از این گذشته ، سیستم BlueSmart  قدرت کافی برای سرویس دهی همزمان به چند کاربر را نیز دارا میباشد.

ازمزیت های دیگر BlueSmart  این است که قابل اتصال به LAN  و اینترنت بوده تا در مواقع لازم از راه دور قابل برنامه ریزی و کنترل  باشد .

استفاده از BlueSmart  شما را در بهبود بخشیدن به کیفیت خدمات و محصولهایتان یاری خواهد نمود ، زیرا این سیستم امکان برقراری ارتباط رایگان بین شما و مراجعه کننده را فراهم خواهد نمود.

 BlueSmart با ارسال کاتالوگ ، تصاویر و جز ئیات محصولات به مشتریان کمک مي کند تا در مورد استفاده از خدمات و کالاهای شما بهتر تصمیم گیری کنند ؛ آنها را راهنمایی می کند و باعث متمایز شدن خدمات شما می شود .

با تبلیغات از طریق BlueSmart مطمئن خواهید بود  که مراجعین و مشتریان ، شما و خدمات هایتان را به خاطر خواهند سپرد، زیرا شما قادر خواهید بود اطلاعات خود را همراه با تبلیغات و شماره ي تماس در داخل تلفن همراه مراجعه کننده ذخیره کنيد تا دسترسی به آن ها جهت استفاده های بعدی برای مشتری امکان پزیر باشد .

BlueSmart  آماری جامع از لیست مشتریان و خدمات ارائه شده به آن ها را در اختیار شما قرار می دهد تا با بررسی این آمارها بتوانید کیفیت خدمات هایتان را بهبود بخشید .

BlueSmart  می تواند به محض ورود مراجعین ، پیام خوش آمدگویی به آن ها ارسال کند و آن ها را با ارائه سرویس های جذاب ، سرگرم کند. این عمل باعث می شود که مراجعه افراد به شما به عنوان تجربه های شیرین در ذهنشان ماندگار شود . به یاد داشته باشید که ارزش نهادن به مشتری و خرسند نمودن آنها یکی از اصول مهم مشتری مداری و تجارت می باشد .  

قابليت هاي    BlueSmart  :

1-قابليت شناسايي تمامي گوشي هاي تلفن همراه که داراي  Bluetooth و WiFi هستند .

2-امکان برقراري ارتباط دوطرفه .

3-قابليت ارسال Magic Reminder : با اين روش پيام هاي مورد نظر شما بدون در نظر گرفتن محدوديت زماني و مکاني به صورت کاملاً رايگان در تلفن همراه شخص نمايان خواهد شد .

4-V-Card : شما قادر خواهيد بود شماره تلفن خود را در دفترچه تلفن همراه شخص مراجعه کننده به صورت اتوماتيک ذخيره کنيد .

5-قابليت ارسال هر نوع فايل بدون محدوديت حجم : فايل هاي صوتي ، تصويري ، فيلم ، کليپ ، متن اطلاعات ، ملودي .

6-امکان دريافت پيام دلخواه شما به صورت اتوماتيک توسط هر شخصي که وارد منطقه ي تاثير سيستم BlueSmart مي شود .

7-امکان دريافت انواع فايل اعم از متن ، صوت ، تصوير و حتی سفارش خرید  از طريق تلفن همراه اشخاص مراجعه کننده ، البته بعد از صدور اجازه از طرف BlueSmart .

8-داراي صندوق مخصوص صوتي ، تصويري ومتني جهت دريافت انتقادات و پيشنهادات .

9-قابليت به روز رساني اطلاعات داخل سيستم BlueSmart به صورت سريع و آسان .

10-امکان برنامه ريزي و کنترل دستگاه BlueSmart از راه دور توسط اينترنت يا شبکه هاي LAN , WAN  .

11-قابليت سرويس دهي به چندين تلفن همراه در يک لحظه  .

12-قدرت مديرت و سازمان دهي سيستم BlueSmart  براي بيش از  1.000.000 مراجعه کننده .

از دیگر مزایای دستگاه های تولید شده توسط شرکت آدیکو با برند Blue smart میتوان موارد زیر را نیز نام برد:

1.       تولید شدن در کشور .

2.       داشتن گارانتی و خدمات پشتیبانی واقعی.

3.       داشتن نمایندگی در تمامی مراکز استانها.

4.       دستگاه دارای قابلیت شناسایی نوع و مدل گوشی ها و ارسال فایلهای مخصوص بصورت هوشمند و خودکار می‌باشد.

5.    دارای قابلیت شناسایی کننده سیستم عامل گوشی ها و ارسال فایل های مخصوص نسبت به نوع سیستم عامل مثلا آنرویید، ویندوز موبایل، سیمبین و...

6.       دارای قابلیت شناسایی اندازه صفحه نمایش گیرنده اطلاعات و ارسال فایل متناسب با اندازه صفحه نمایش تلفن همراه گیرنده.

7.       قابلیت کنترل متمرکز دستگاه ها (تمامی کلاینت های شعب از یک جا کنترل شوند).

8.       استفاده همزمان بلوتوث وwifi  با یک سخت افزار (برد دستگاه بلوتوث وwifi  در یک باکس جای گرفته است).

9.       پشتیبانی از نرم افزار موبایل بانک نسخه iphone توسط ماژول wifi.

10.   سخت افزار مناسب  و با کیفیت بدون داشتن قطعات  قابل استهلاک مانند فن و....

11.   دارای سیستم منحصر به فرد تشخیص و جلوگیری از سوء استفاده گوشی هایی که نام آنها همنام دستگاه است.

12.   دارای لیست سیاه و سیستم جلوگیری از ارسال محتویات تکراری برای یک گیرنده.

13.   دارای  watchdogنرم افزاری و سخت افزاری.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 09127057975 -  09128458331

 

4-02188875673 تماس حاصل فرمائید. یا از آدرس وبسایت www.ady-co.com دیدن فرمایید .

volghan بازدید : 118 جمعه 07 فروردین 1394 نظرات (0)

خدمات طراحی وب و بهینه سازی در سال جدید

دفتر تبلیغات و تجارت الکترونیک ولقان سال نو را به همه هم میهنان عزیز تبریک عرض میکند و امیدواریم سال جدید سرشار از موفقیت و شادی باشد.

- طراحی وب سایت
   استاتیک
   پویا
   پرتال

- بهینه سازی و ارتقاء وب سایت
   معرفی به موتورهای جستجو و ثبت لینک
   بهینه سازی صفحات
   تبلیغات در اینترنت

- تبلیغات اینترنتی
   تبلیغات در وبلاگ‌ها.
   تبلیغات در نیازمندی‌های اینترنتی.
   تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی.
   تبلیغات در فروم‌ها.

- ساخت مولتی مدیا
   اسلایدشو
   کتاب الکترونیک
   صفحات سایت
   مالتی مدیا
   انیمیشن و فلش
   فیلم تبلیغاتی
   ترکیبی
   چاپ و رایت
   جعبه و قاب

- اتوماسیون اداری
   برنامه نویسی
   اتوماسیون

- تبلیغات
   تبلیغات هدفمند
   فکس تبلیغاتی
   ایمیل تبلیغاتی
   تلفن گویا
   پست تبلیغاتی
   پیامک تبلیغاتی
   تبلیغات محیطی
   رسانه های تبلیغاتی

- طراحی گرافیک
   طراحی آرم و لوگو تجاری.
   طراحی اوراق اداری.
   طراحی تبلیغات محیطی.
   طراحی تبلیغات فروشگاهی.
   طراحی بروشور و کاتالوگ.
   طراحی بسته بندی.
   طراحی نشریات.
   طراحی تقویم و سررسید.
   طراحی انواع کارت.

- چاپ
   انواع خدمات چاپ

- بازاریابی
   بازاریابی
   بازارسنجی

- مشاوره و اجرا
   کمپین تبلیغاتی
   برندسازی
   هویت بصری

http://www.volghan.net
09198086146
ولقان حسيني

padash بازدید : 135 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

 

مؤسسه ایرانمجری با سابقه ای درخشان و فعالیت در خصوص تأمین وسایل سمعی و بصری و اجاره ویدئو دیتا پروژکتور و پرده نمایش در ایران، این افتخار را دارد که تمامی نیازهای شما هموطنان گرامی در خصوص اقلام سمعی و بصری رویداد پیش رو را تأمین نماید.

http://club.iranmojri.com/content/fair/video-projector.html

 

برخی خدمات و محصولات:

·        اجاره انواع کابل

·        اجاره پرده نمایش

·        اجاره انواع پروژکتور

·        اجاره ویدئو پروژکتور

·        هدفون ترجمه همزمان

·        اجاره سیستم صوت و تصویر

و...

 

با يک تماس، تمامي نيازهای خود را در زمينه ويدئو پروژکتور و پرده نمایش در ابعاد بزرگ و کوچک و در کمترین زمان، رفع نماييد.

 

مؤسسه فرهنگی هنری ایرانمجری در راستای ارائه خدمات مطلوب در زمینه سیستم های سمعی و بصری، اقدام به ارائه ملزومات جانبی ویدئو پروژکتور نظیر

پایه نصب به سقف

و پرده های نمایش در ابعاد مختلف و متناسب با کلاسهای آموزشی، سالنهای کنفرانس و آمفی تئاتر

در سه مدل پایه دار

و سقفی دستی

و سقفی موتورایز بهمراه ریموت کنترل جهت نمایش تصاویر از طریق ویدئو دیتا پروژکتور

و یا بک پروژکتور و اسلاید و اُورهِد و اوپک نموده است

 

پرده های نمایش ویژه ما با کیفیت منحصر به آن، از رفلکس نور جلوگیری کرده و به افزایش کیفیت نمایش تصاویر کمک می نماید.

سهولت نصب، زیبایی، استحکام و امکان سازگاری و نصب روی اغلب ویدئو پروژکتورها از مزایای پایه های ارائه شده می باشد.

 

در کنار این خدمات، شما می توانید از خدمات و سیستم صوت، نور و دیگر وسایل مرتبط با کنفرانس همچون گوشی و هدفون مترجم همزمان و نیروی انسانی متخصص در این زمینه بهره ببرید

 

لطفاً جهت مکاتبات، مستقیماً به ایمیل مؤسسه ایرانمجری پیام داده

pr@iranmojri.com و info@iranmojri.com

و بهیچوجه از روی فرم تماس این آگهینامه، پیام ارسال نفرمایید.

تخفیف: به عزیزانی که هنگام تماس تلفنی یا ایمیل، نام سایتی که اینک با ایرانمجری آشنا شده اند را ذکر فرمایند، آفر ویژه ای تقدیم میگردد

 

تماس و یا پیامک جهت اطلاعات بیشتر در ساعات اداری و غیر اداری و تعطیلات 09203201327

تماس با مؤسسه همه روزه 9صبح الی 9عصر ایام اداری:

ایرانمجری 02188679725

www.iranmojri.ir

 

poshtyban بازدید : 311 یکشنبه 21 دی 1393 نظرات (0)

 

مرکز پاسخگویی و رفع مشکلات رایانه ای و اینترنتی همراه رایانه

دارای کارشناسان مجرب

خودتان مشکل خودتان را رفع کنید!!!!!!

آماده برای پاسخگویی شبانه روزی به سوالات شما دوستان عزیز در مورد رایانه ,اینترنت,شبکه,ویندوز,بازی,برنامه های کاربردی,آپدیت,ویندوز و..........

هم اموزش و هم رفع مشکل

کافیست با کارشناسان مجرب ما تماس (سراسر کشور با تلفن ثابت) بگیرید در کمترین وقت و هزینه مشکل خود را برطرف کنید.

شماره تماس :   9099070345  

http://poshtyban.ir

iraniyan بازدید : 173 سه شنبه 20 آبان 1393 نظرات (0)

 

عيب‌يابي، تعمير، ارتقاء و پشتيباني 

سخت‌افزار و نرم‌افزار

 

فروش كليه قطعات

كامپيوتر، لپ‌تاپ و Aio

 

نصب‌و‌راه‌اندازي

انواع شبكه‌هاي كامپيوتري

 

كارشناسي، نصب و راه‌اندازي

انواع سيستم‌هاي ايمني

نظارتي و ارتباطي(اعلام‌حريق،

دوربين مداربسته، سانترال)

 

مشاوره و پاسخگويي 

به سوالات كامپيوتري

آموزش

komakrayane بازدید : 208 چهارشنبه 07 آبان 1393 نظرات (0)
گامی به سوی فناوری ( رایانه کمک فرتاک ) دیگر نگران مشکلات رایانه ای و اینترنتی خود نباشید از این پس در هر نقطه ای از کشور که هستید کافیست با شماره : 9099070345 تماس حاصل فرمایید. کادر گسترده و مجرب رایانه کمک به صورت شبانه روزی مشکلات شما را همان جا ، همان وقت به صورت تلفنی حل می کنند. رایانه کمک فرتاک مرکز پاسخگویی تلفنی به مشکلات رایانه ای و اینترنتی. شماره رایانه کمک فرتاک 9099070345
siavashahang بازدید : 438 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

اموزش تضمینی ارگ

 

اموزش ارگ و تعوری موسیقی با بهترین شیوه اگر قصد نوازنده شدن دارید با ما تماس بگیرید ما شما را به یک نوازنده قدر تبدیل میکنیم اموزش از ما علاقه از شما خرید و فروش انواع ارگ از مبتدی تا حرفه ای. سفارش اهنگ صدابرداری تنظیم در محیطی کاملا استودیویی. با تشکر سیاوش قیمت کل دوره اموزش ۱۰۰۰۰۰۰ کاملا تضمینی ۰۹۳۶۴۴۹۱۲۹۶

 

padash بازدید : 163 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

 

فروش انواع کامپیوترهای خانگی، اداری و حرفه ای

مرکز تخصصی فروش سیستم های رندرینگ و پردازش تصویر و ارائه دهنده سیستم های تخصصی و حرفه ای تدوین و باکس مونتاژ و دستگاه ها و سیستم های ساخت جلوه های ویژه بر پایه پردازنده های شرکت intel و AMD شاملIntelxeone3, xeone5, AMDOpteron6300وx5650, E5690, X5675و...

http://www.mashhadit.com

 

گروه خدمات شبکه مشهدآی تی با سابقه ای طولانی در امر خدمات شبکه، آماده همکاری با ادارات و سازمانهای دولتی میباشد

سیستم های پرسرعت ویژه جهت بازیهای رایانه ای سه بعدی.

فروش کلیه قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر تحویل در محل شما.

ارتقاء انواع کامپیوترهای قدیمی و جدید به صورت کاملاً تخصصی با استفاده از کارشناسان با تجربه در این زمینه.

فروش انواع لپ تاپ مطابق با خواسته مشتریان.

فروش کلیه قطعات و لوازم جانبی لپ تاپ تحویل در محل شما

 

لطفاً بهیچوجه از روی فرم تماس این آگهی پیام ارسال نفرموده

support@mashhadit.com

و مستقیماً به ایمیل شرکت، پیغام داده یا به سایت مراجعه فرمائید

خوشحال میشویم هنگام تماس، نام سایتی که همینک در آن تشریف دارید را نیز ذکر فرمائید

 

مرکز خدمات شبکه مشهد آی تی در سراسر ایران در کنار شماست

شما گرامیان می توانید جهت ارتباط با ما از طریق خطوط زیر اقدام فرمایید:

تماس مشهد و سایر شهرستان ها: 09156191316-09199196690-09355763434

مشهد آی تی 05117386141

www.mashhadit.com


padash بازدید : 137 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

شرکت ره آورد سامانه های امن، توزیع کننده انحصاری توکن های امضاء دیجیتال ePass3003 Auto با بیش از 40 نمایندگی فروش در سراسر کشور

http://www.rsa.ir

در بین توکنهای امضاء الکترونیکی، مدل ePass3003Auto شناخته شده ترینUSB توکن در کشور میباشد که خصوصیات و مزایای ایمنی امضای الکترونیکی یعنی حفظ کامل محرمانگی، دست نخوردگی اطلاعات، احراز هویت، حفظ تمامیت داده، یکپارچگی و انکار ناپذیری را به خوبی و به بهترین وجه تأمین میکند. به اين معني كه كاربر نامعتبر يا هر موجوديت غيرمجاز ديگري نتواند از محتواي داده اطلاع پيدا كند. بطور مثال نگهداري اسناد الكترونيكي ادارات و سازمانهاي دولتي و خصوصي و همينطور اطلاعات خصوصي افراد جامعه، از كاربردهاي مربوط به محرمانگی اين سرويس رمزنگاري است. اين سرويس رمزنگاري به نحو مطلوبی، محرمانگي را تضمين کرده و اطمينان میدهد كه پيغامها فقط توسط افراد شناخته شده و مجاز بازگشايي می گردند. زیرا در این راهکار امنیتی، زمان سنجي و همچنين تاريخ و ساعت را اعتبارسنجي میكنند. به همين دليل فرستنده يا گيرنده نمي‌توانند درباره ارسال يا دريافت پيغام، ادعاي نادرستي مطرح كنند

این توکن دارای پردازنده 32بیتی بوده و سرعت بسیار بالایی در تولید زوج کلید، رمزنگاری و امضـای دیجیتال دارد و همچنین قابلیت تولید زوج کلید با الگوریتم RSA با طول2048 را نیز داشته و الگوریتم های بسیار متنوعی را پشتیبانی می کند. توکن ePass3003Auto احتیاج به نصب هیچ نرم افزار یا درایوری ندارد

و کاملاplug & play  بوده و به صورت خودکار نصب میگردد.

توکن ePass3003Auto کوچک، سبک و مقاوم بوده، از دیگر خصوصیات بارز این توکن امضاء الکترونیکی، قابلیت حمل آسان، ایمنی بالا و قابلیت نصب سریع و آسان بدون نیاز به ابزارهای جانبی حجیم می باشد.

 

بعضی از ویژگیهای مهم امضاهای دیجیتال:

1- در تولید آنها از اطلاعاتی که بطور منحصر بفرد در اختیار امضاء کننده است، استفاده میشود

2- بطور خودکار و توسط رایانه تولید میشوند

3- امضای هر پیام وابسته به کلیه بیتهای پیام است و هرگونه دستکاری و تغییر در متن سند، موجب مخدوش شدن امضای پیام میگردد

4- امضای هر سندی متفاوت با امضای اسناد دیگر است

5- باید براحتی قابل بررسی و تأیید باشد تا از جعل و انکار احتمالی آن جلوگیری شود

 

گارانتی معتبر، کیفیت و قیمت بسیار مناسب و رقابتی، سهولت استفاده و در دسترس بودن توکنهای ePass3003 Auto شرکت ره آورد سامانه های امن، این توکن را به پرفروش ترین توکن امضاء دیجیتال تبدیل نموده است به طوری که تاکنون بیش از 200000عدد از توکنهایePass3003 Auto  در:

سامانه اظهارنامه های الکترونیکی مالیاتی، سامانه املاک و مستغلات کشور و بسیاری از سامانه های الکترونیکی فعال، مورد استفاده قرار گرفته و در:

·                    پروژه ها و ادارات دولتی و خصوصی

·                    بازار بورس و سرمایه

·                    پروژه های بانکی

·                    اتوماسیون اداری

و... دارای سوابق بسیار قوی و معتبر، جهت ارائه راهکارهای امنیتی برای مواردی مانند:

·                    تطبیق اسناد بانکی

·                    تشخیص اسناد جعلی از واقعی

·                    احراز هویت مؤثر مشتریان بانک

·                    تعیین نحوه دسترسی به حساب بانکی

·                    تطبیق و حفظ امنیت اطلاعات جهت اطمينان از عدم امكان نفوذهای غیرمجاز

و... سایر موارد مرتبط میباشد.

 

امضای دیجیتال یک مجموعه کد، یا به بیان واضح ترشامل یک کلید اختصاصی (کلیدی است که در سخت افزار امضای دیجیتال موجود است) و یک کلید عمومی شامل نام کاربری و کلمه عبور است، که بنام یک فرد مشخص ثبت شده و فقط صاحب امضا به این دو کلید دسترسی دارد. وقتي مالكيت كليد خصوصي يك امضاي ديجيتالي به يك فرد خاص متعلق باشد، يك امضاي معتبر نشان میدهد كه آن پيغام قطعاً توسط همان فرد ارسال شده است. اهميت اين موضوع به خصوص در زمينه هاي مالي روشن میشود.

امضای دیجیتال، نوعی رمزنگاری نامتقارن است و هنگامیکه پیغامی از کانالی ناامن ارسال میشود، امضای دیجیتال می‌تواند برای شخص گیرنده پیام دلیلی باشد تا ادعای شخص فرستنده را باور کند و یا به عبارت دیگر، شخص گیرنده از طریق امضاء دیجیتال میتواند این اطمینان را حاصل کند که همان شخص فرستنده، نامه را امضا کرده است و نامه جعلی نیست.

زیرا در دنیای اینترنت، امکان هک شدن و تغییر در اطلاعات حتی در حین ارسال نیز وجود دارد. بنابراین یکی از مزایای امضای دیجیتال امکان رمزگذاری اطلاعات (Hashing) است. با استفاده از این امضا، اطلاعات در حین ارسال و دریافت بصورت رمز به سرور مربوطه منتقل میشود که برای سرور قابل تشخیص است. در چنین مواقعی حتی اگر فایل مربوطه در مسیر انتقال از مبدا به مقصد دستکاری و هک شده باشد سرور با تشخیص خطا به مخدوش شدن اطلاعات ارسالی پی می برد. در واقع یک امضای دیجیتال، سندیت و اعتبار ویژه ای به یک سند میبخشد. بدين ترتيب با در اختيار داشتن متن سند يا پيام در كنار امضاي ديجيتالي آن، میتوان با اعتبارسنجي امضاي ديجيتال، در عين حال از عدم تغيير محتواي آن نيز مطمئن شد. در نتيجه به كمك امضاي ديجيتال در كنار قابليت شناسايي امضاكننده، امنيت خاصي نيز به اسناد الكترونيكي اضافه میشود كه به آن حفظ يكپارچگي سند میگويند. به اين معني كه سند، قابل رؤيت و خواندن میباشد اما نمیتوان آنرا تغيير داده يا به عبارتي مخدوش كرد. در مجموع میتوان بیان نمود که استفاده از امضای دیجیتال، ضامن درستی و بی نقصی یک پیام در طی عملیات انتقال اطلاعات است و برای استفاده از امضا دیجیتال, جهت دستیابی به این مزایا باید از سخت افزاری به نام توکن استفاده نمود.

 

توکن3003 دارای دو سال گارانتی تعویض و خدمات پشتیبانی میباشد. توکن ePass3003 Auto بر روی تمامی سیستم عاملها قابل استفاده میباشد و دارای تأییدیه مرکز ریشه امضای دیجیتال در کشور بوده و در رتبه بندی توکنها امتیاز بالایی را کسب نموده است

 

برخی دیگر از محصولات شرکت ره آورد سامانه های امن:

- انواع توکن هایUSB

- انواع کارت خوان ها

- کارت های هوشمند

- توکن‌هایOTP

و بسیاری از نرم افزارهای امنیتی و محصولات دیگری از این قبیل.

 

لطفاً جهت ارتباط سریعتر، مستقیماً به ایمیل شرکت ره آورد سامانه های امن

info@rsa.ir

پیام داده و از روی فرم تماس این آگهی پیام ارسال نفرمائید

خوشحال میشویم هنگام تماس تلفنی یا ایمیل، نام سایتی که اینک در آن تشریف دارید را نیز بیان فرمائید

 

دریافت اطلاعات بیشتر در مورد توکنهایePass3003 Auto  یا دیگر مدلها در سایت شرکت

www.rsa.ir

موبایل: 09386572603

ره آورد سامانه های امن 02188616163


padra بازدید : 330 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

 

شرکت شایان پویش پادرا ارائه کننده محصولات کمپانی یوزر در ایران می باشد .

نمایشگرهای صنعتی را میتوان با در کنار هم قرار دادن یک تصویر بزرگ بدست آورد.

این نوع نمایشگر ها معمولا در واحد های دیسپاچینگ-مانیتورینگ-سینمایی-خبر-حراستی و ... استفاده میشود.

جدید ترین تکنولوژی نمایشگرها IPS نام دارد.

از ویژگی های این تکنولوژی ضد ضربه بودن صفحه رویی ال سی دی - زاویه دید 178 درجه ای - 100.000 ساعت طول عمر - رزولوشن بالا - کنتراست بالا و مصرف انرژی پایین میباشد

laptopyar بازدید : 46 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

 

آداپتورهای لپ تاپ همه کاره می توانند:

 

1-      تمامی انواع لپتاپ ها را براحتی و سریع شارژ نماید. زیرا:

دارای 13 نوع کانکتور اتصال به لپ تاپ در شکل ها و سایزهای مختلف می باشد که امکان اتصال شارژر به هر لپتاپی را به سادگی فراهم می کند

همچنین براحتی می تواند ولتاژ مناسب برای هر نوع لپ تاپ را تشخیص داده و تولید نماید.

 

2-      بطور همزمان با شارژ لپتاپ، موبایل یا وسایل مشابه مانند تب لت، دوربین و غیره را شارژ نماید. زیرا:

دارای خروجی USB می باشد که براحتی هر نوع کابل  USB را می توان به آن وصل کرد و هر وسیله ای را همراه با لپ تاپ شارژ نمود.

 

3-      درون ماشین نیز لپتاپ و موبایل شما را شارژ نمایند. زیرا:

دارای کابل اتصال به فندک ماشین می باشند.

 

کلیه محصولات دارای یکماه گارانتی تعویض و یکسال گارانتی تعمیر می باشند.

جهت مشاهده مدل ها و کسب اطلاعات بیشتر از سایت  www.laptopyar.ir  دیدن فرمایید.

قیمت: 130.000 تومان

درباره ما
30 آگهي سايتي است براي درج آگهی رایگان، تبلیغ رایگان، تبلیغات رایگان، نیازمندیها و تبليغات اينترنتي
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2560
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1369
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 216
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 624
  • بازدید ماه : 1,631
  • بازدید سال : 11,589
  • بازدید کلی : 1,600,637
  • کدهای اختصاصی
    نمونه سوالات آزمونهاي استخدامي

    --------------------- نمونه سوالات آزمون گواهينامه